E-posti turundus, meiliturundus

E-posti turundus, meiliturundus

Meiliturundus on otseturunduse vorm, mis kasutab e-posti kaubandus- või rahakogumissõnumite edastamiseks publikule. See on viis toote või teenuse reklaamimiseks, suhete loomiseks klientide ja potentsiaalsete klientidega ning bränditeadlikkuse suurendamiseks. Meiliturundus toimib, saates sihitud sõnumeid kindlale inimrühmale, kes on lubanud ettevõttelt või organisatsioonilt teateid saada.

Meiliturunduse kampaaniaid saab kasutada mitmesuguste ärieesmärkide saavutamiseks, näiteks:

Müügi ja müügivihjete genereerimine
Klientide lojaalsuse ja hoidmise suurendamine
Uue toote või teenuse reklaamimine
Ettevõtte uudiste või sündmuste teatamine
Turu-uuringute läbiviimine
Meiliturunduse protsess hõlmab tavaliselt järgmisi samme:

Sihitud meililoendi koostamine tellijatest, kes on lubanud teie ettevõttelt teateid saada
Teie ärieesmärkidele vastavate meilikampaaniate loomine ja kujundamine
E-kirjade saatmine oma tellijatele ja nende toimivuse jälgimine
Kampaania tulemuste analüüsimine ja andmete kasutamine täiustuste tegemiseks ja tulevaste kampaaniate optimeerimiseks
Meiliturundus võib olla tõhus viis suure vaatajaskonnani jõudmiseks ja konversioonide suurendamiseks. See võimaldab ka isikupärastamist ja automatiseerimist, muutes selle tõhusaks viisiks klientidega suhtlemiseks. Siiski on oluline järgida e-posti turundust puudutavaid seadusi ja eeskirju, nagu USA-s CAN-SPAM seadus ja Euroopas GDPR.